Skrzynka na narzędzia - pomysł na prezent dla przyszłego taty

Jeśli wybieracie się na spotkanie z mężczyzną, który wkrótce zostanie ojcem możecie zaskoczyć go takim miłym upominkiem. Skrzynka na narzędzia w której kryją się podstawowe artykuły do opieki nad noworodkiem. Wystarczy w sklepie budowlanym zaopatrzyć się w małą skrzynkę na narzędzia a następnie zapakować do niej wyprawkę. Warto każdą rzecz podpisać tak, by przyszły tata był świadomy co do czego służy. W naszym zastawie znalazły się pieluszki tetrowe, krem do pupy, smoczek, woreczki na zużyte pieluchy oraz piwko. 










7 komentarze:

  1. No takiego prezentu to jeszcze nie widziałam. Szkoda, że jak była w ciąży nie kupiłam dla męża. Teraz córcia już spora i na dzień ojca muszę znaleźć prezent dla męża od córki. Nie kupi jeszcze sama długo długo. Na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty nie brakuje propozycji, co myślicie o takich prezentach? Zobaczcie sami, namiar na sklep mam z polecenia, można znaleźć prezenty dla każdego tak naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli taki prezent będzie praktyczny to myślę, że nie ma żadnych przeciwwskazań na to, aby go nie sprawić. natomiast ja również chciałabym każdego zachęcić do przeczytania wpisu https://zamowprezent.pl/akcesoria-dla-koneserow-wina gdyż jak najbardziej sam pomysł z akcesoriami dla koneserów wina jest fajnym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent zawsze powinien być dopasowany do zainteresowań obdarowywanego. Bardzo dobrze, że w sklepach jest na tyle duży wybór, że tak naprawdę dla każdego można znaleźć coś odpowiedniego. Czy to stacjonarnie czy w sklepach internetowych. I na ciekawy prezent nie trzeba wcale wydawać dużo pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

PARTNERZY

PARTNERZY
Portal Integracja Sensoryczna

.

.

.

.

Autorka

Witaj! Mam na imię Sylwia. Jestem żoną, mamą, pedagogiem. Uwielbiam polskie tradycje i rodzinny Kraków. Lubię zapach domowej kuchni oraz szeroko pojęte majsterkowanie. Cieszę się z drobiazgów, zatrzymuję w kadrach chwile i uczę się żyć naprawdę.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *