Jak zrobić kwietnik z koszulki

Szukasz darmowego kwietnika w którym wyeksponujesz swojego ulubionego kwiatka? Ten pomysł jest dla Ciebie. Znalazłam go na blogu Kasi Sojki (TU) gdzie chętnie zaglądam po inspiracje do domu. Do wykonania takiego kwietnika potrzebujesz jedynie niepotrzebnej koszulki i nożyczek. Zrobienie go nie zajmie Ci dłużej niż 15 minut. Mi efekt bardzo się spodobał. Zapewne zrobię powtórkę. Zainteresowanych odsyłam na bloga Kasi, gdzie znajdziecie dokładny filmik instruktażowy. 






Z jedną podkoszulkę przerobiłam na 3 kwietniki.
Spróbujecie ? 



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

PARTNERZY

PARTNERZY
Portal Integracja Sensoryczna

.

.

.

.

Autorka

Witaj! Mam na imię Sylwia. Jestem żoną, mamą, pedagogiem. Uwielbiam polskie tradycje i rodzinny Kraków. Lubię zapach domowej kuchni oraz szeroko pojęte majsterkowanie. Cieszę się z drobiazgów, zatrzymuję w kadrach chwile i uczę się żyć naprawdę.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *